بهترین سن برای شروع کارآفرینی چه زمانی است

کارآفرینی هدفی به غایت سخت و مستلزم تجربه‌ی کافی، اشتیاق و تحمل فشار‌های فراوانی است. معمولا این ویژگی‌ها در دوره‌های مختلف زندگی هم‌پوشانی ندارند. در ادامه نظر آرون ادرز، کارآفرین و بنیان‌گذار لیف تکنولوژی را در این مورد می‌خوانیم.

  ادامه مطلب ...

تاسیسات ساختمانی (لوله برق)

لوله های برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر سیم کشی در واحدهای صنعتی به کار میرود که اجرای آن میتواند به صورت داخلی و یا سطحی انجام گیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، باعث شده  تا لوله های برق مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد.  ادامه مطلب ...

کارآفرینی در منزل ، کاری است که از همین حالا باید شروع کنید.

کارآفرینی در منزل ، کاری است که از همین حالا باید شروع کنید.


با جدیدترین روش کارآفرینی در منزل ، آشنا شوید…


((کارآفرین خودساخته، یعنی کسی که از خود و توانایی‌هایش فراتر می‌رود و افق های جدیدی را در زندگی خود پدید می‌آورد…))


  ادامه مطلب ...

برترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی و سم وکود

 

کشاورزی حرفه ای است که به تولید موادغذایی و کالا از طریق زراعت، جنگل داری و دامداری میپردازد. این حرفه باعث ظهور اولین تمدن ها شده است. مطالعه کشاورزی که همان علم کشاورزی است گستره وسیعی از تخصص ها و فنون را شامل میشود که از جمله آن راه هایی برای گسترش زمین های مناسب برای کشت و کار، کانال ها و فرم های مختلف آبیاری است.  ادامه مطلب ...

چگونه کارآفرینی کنیم و کسب و کار خود را راه بیاندازیم

اگر می‌خواهید کارآفرینی کنید و کسب و کار یا استارتاپ خود را راه اندازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا، نگران نباشید ما به شما در این مقاله جادویی خواهیم گفت. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر و اینکه جوانان بعد از تحصیلات در دانشگاه و گذراندن کلاس هایی تخصصی، تازه متوجه شرایط بد بازارکار می شوند و از خود می پرسند “یعنی این همه سال تحصیل و هزینه، کشک بود؟” بحث راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بسیار بسیار داغ تر گذشته شده است.

  ادامه مطلب ...