تاریخچه خودرو سانتافه

رانندگی خصوصاً در ترافیک شهرهای شلوغ، امری ست که مستلزم هشیاری مدام در مورد تمام نواحی پیرامون خودرو برای جلوگیری از برخورد ناخواسته‌ی آن با دیگر خودروها و عابران پیاده است. رانندگی در جاده‌ها نیز شرایط خاص خود را دارد و ای بسا در آن شرایط نیاز به تمرکز بیشتر داشته و دشوارتر باشد. تلاش پیوسته برای حفظ فاصله‌ی طولی و عرضی با خودروهای دیگر و کنترل سرعت با توجه به این فواصل در کنار اقدامات دیگری مانند پارک کردن خودرو در فضاهای محدود خصوصاً در خیابان‌ها و شهرهای شلوغ، که یک راننده بایستی گاه بارها و بارها آن را در طول روز انجام دهد، همگی باعث شده‌اند تا نیاز به ابداع دستگاهی که بتواند به راننده در انجام این کارها کمک کند به‌شدت احساس شده و بدین‌شکل به‌تدریج سیستم دوربین 360 درجه خودرو ابداع شده و پیشرفته‌تر شود.  

  ادامه مطلب ...

موسیقی چیست؟

موسیقی چیست؟

موسیقی یا ترانه ، بیان احساسات، اندیشه ها و حس های درونی به وسیله ی صدا است. شنیدن موسیقی به انسان حس آرامش را القا می کند و تاثیرات مثبتی بر روی جسم و روح انسان می گذارد. در عصر حاضر، موسیقی درمانی یکی از روش های مهم پزشکی به شمار می رود که به وسیله آن می توان بسیاری از بیماری های روحی و روانی را درمان کرد. موسیقی مجموعه ای از صدا یا صداهای هماهنگ است.

   ادامه مطلب ...

بیوگرافی دکتر روازاده

بیوگرافی دکتر روازاده

دکتر حسین روازاده در 26 مرداد سال 1335 چشم به جهان گشود. جالب است بدانید او که به عنوان یکی از پرچم داران انقلاب تغذیه سالم در ایران شناخته شده است و به مبارزه با مشکلات موجود در تغذیه سالم و بهداشت پرداخته در ماه انقلاب حسینی و روز عاشورا به دنیا آمده است.

  ادامه مطلب ...

آیا باید برای اجاره ملک از آزانس املاک کمک بگیریم؟

در کشور ترکیه علاوه بر خرید ملک می توان از اجاره ملک به سود خوبی رسید. فقط باید اطمینان پیدا کنید که به کشور ترکیه آشنا هستید. همانطور که همیشه توصیه می کنیم قبل از انجام برنامه های بزرگ از وکیل و حسابدار خود مشاوره بگیرید.
تقریبا حدود ۶۰٪ از اتباع خارجی که در کشور ترکیه خانه میخرند هدفشان اجاره دادن آن می باشد. بدیهی است که این افراد هدفشان این است که از طریق اجاره دادن ملک سودی کسب بکنند. خیلی های دیگر از کسانی که دارای خانه هستند خانه هایشان را به صورت تصادفی به خانواده , دوستان و آشنایان اجاره می دهند .


  ادامه مطلب ...

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.


  ادامه مطلب ...