چرا رضایت مشتری مهم است در کسب و کار

رضایت مشتری یک اصطلاح بازاریابی است و طی آن سنجیده می‌شود تا چه میزان محصولات و خدمات تولید شده توسط شرکت، انتظارات مشتری را برآورده می‌سازد. دلیل اهمیت رضایت مشتری این است که خود این رضایت سبب بازگشت دوباره مشتری به سمت محصول شما می‌شود و در واقع خود رضایت نوعی روش مجانی برای بازاریابی کسب وکار شماست. رضایت مشتری برای مالکان کسب وکار و بازاریابان معیارهایی را فراهم می‌کند که کسب وکارشان را مدیریت کرده و بهبود دهند. در یک بررسی‌ که از 200 مدیر ارشد بازاریابی به انجام رسید، 71درصد پاسخ دادند که آنها رضایت مشتری را به‌عنوان معیاری مفید در مدیریت و نظارت بر کسب وکار می‌بینند. دیگر دلایل اهمیت رضایت مشتری در زیر آورده شده است.  ادامه مطلب ...

برترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی و سم وکود

 

کشاورزی حرفه ای است که به تولید موادغذایی و کالا از طریق زراعت، جنگل داری و دامداری میپردازد. این حرفه باعث ظهور اولین تمدن ها شده است. مطالعه کشاورزی که همان علم کشاورزی است گستره وسیعی از تخصص ها و فنون را شامل میشود که از جمله آن راه هایی برای گسترش زمین های مناسب برای کشت و کار، کانال ها و فرم های مختلف آبیاری است.  ادامه مطلب ...

نگاهی به مشاغل زنان از دوران باستان تا پایان قرن بیستم

● مشاغل زنان در جهان باستان مصر


 



در میان تمدن های باستانی مصر به عنوان یک نمونه غیر معمول و عجیب شناخته می شود که در آن زنان از آزادی های زیادی برخوردار بودند. آنها در رفت و آمد خود آزادی عمل داشتند، می توانستند دارایی خودشان را داشته باشند و قرارداد امضا کنند، گرچه اغلب زنان مصری در این دوره در خانه کار می کردند، اما این کارها تاحدی به آنها خوداتکایی بخشیده بود؛ به عنوان مثال زنان مصری لباس و غذای خانواده را تهیه می کردند.


  ادامه مطلب ...

قطعات ماشین (واترپمپ)

  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

   ادامه مطلب ...

۱۴ نکته که اگر قصد راه اندازی مشاغل خانگی را دارید باید بدانید

راه اندازی مشاغل خانگی

راه اندازی مشاغل خانگی اگر چه ساده به نظر می آید اما مثل راه اندازی هر کسب و کار دیگری نیازمند طی فرایندی سامان مند است. در ادامه در باره ی روال راه اندازی مشاغل خانگی بحث می شود.


۱- مشاغل خانگی چیست و شامل چه رشته هایی می‌شود؟

  ادامه مطلب ...